fredag den 20. juli 2012

Give away og nyt navn (igen)

For 4 måneder siden skiftede jeg navn til "lavet med hjertet" og selv om det er det jeg gør så var jeg stadig mere knyttet til moster maja rollen end jeg lige regnede med. Jeg kan også se at der stadig er flere der søger på moster maja på google.
Jeg hopper tilbage til mit gamle navn, næsten da, "by Moster Maja" bliver mit nye blog-jeg, ihvertfald indtil jeg skifter mening...igen. Men mon ikke der går et stykke tid hvis det overhovedet kommer til at ske.



For at sætte det nye navn godt i søen skyder jeg en give away igang. Man kan vinde to bøger med miss Marple, den evigt strikkende og altid tænkende ældre dame der løser selv de mest uløselige mordgåder, jeg elsker hende. Både filmene der er kommet de sidste år og bøgerne, specielt bøgerne nyder jeg, de er bare mere detaljeret og kringlet i historien. Eneste ulempe er at man ikke kan strikke imens man læser.
Derudover er der et ngl  Schoppel-Wolle Zauberball af farven Durch die Blume.

Reglerne er som følger:

1 lod for kommentar.

3 lodder for kommentar og fast læser eller kommentar og link i sidebaren.

5 lodder for kommentar, fast læser og link i sidebaren.

Jeg finder en vinder d. 13 august.

Alle kan deltage, efterlad blot en mail add. i kommentaren hvis du ikke har en blog.

God fornøjelse og held og lykke.

Maja

15 kommentarer:

  1. Fin give away! Jeg deltager med 3 lodder

    Mvh Ása / sunadottir.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Jeg linker allerede til dig...... 3 lodder, tak! (jeg elsker miss Marple)

    SvarSlet
  3. Ælsker de engelske krimier, også Miss Marple - og strik.

    Deltager med 5 lodder.

    SvarSlet
  4. Herlig give away.

    Deltager med 3 lodder

    SvarSlet
  5. Skøn præmie :-) jeg er med på 3 lodder.

    navne er spøjse, jeg brød mig ikke om mit kælenavn som barn, men nu bruger jeg det gerne.

    SvarSlet
  6. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  7. Jeg napser tre lodder. Det ser lækkert ud, det garn.

    Kh Mette

    SvarSlet
  8. Altså, en god krimi og lækkert garn; her må jeg da være med (3 lodder).
    Glæder mig til at følge med her fremover; har kigget ind nogle gange, men først nu fået meldt mig som fast læser!

    SvarSlet
  9. Det prøver jeg- iførste omgang med 3 lodder- må så lige lave et giveaweay link i sidebaren senere .-) jeg kan altså også bedre huske dig under moster Maja :-)

    SvarSlet
  10. Jeg vil gerne deltage med 3 lodder - og glæder mig til at følge dig fremover :0)

    SvarSlet
  11. Jeg vil gerne deltage med 1 lod

    SvarSlet
  12. Jeg nupper 5 lodder (: Er fast læser via bloglovin og har liked indlægget derinde!

    Kig forbi mine giveaways

    SvarSlet
  13. Jeg er med på 1 lod - jeg elsker Agatha Christi´s mysterier.

    SvarSlet
  14. stor tråd, skal du også lære dansk:)
    5 lodder
    kh Gerda

    SvarSlet