torsdag den 23. august 2012

Fjord

Samme dag som min farmor døde havde jeg været på besøg hos Rasmilla og købe ind, der blev købt ind til flere projekter, et af dem var fjord. Fjord er designet af Signe der har bloggen Signest (der er også hende der har designet vestosaurus som jeg også har gang i).


Den har været rigtigt dejlig at strikke, dejlig medidativ, hvilket har været tiltrængt i en periode hvor tankerne har rumsteret.
Jeg har strikket den i en str 6 år, den har brugt 4 ngl af det tykke ynglingsgarn, der er ikke mange meter tilbage af det fjerde. I opskriften står der at der går 5 ngl til trøjen så nu her jeg et ekstra hvis jeg skulle have lyst til at strikke hue der passer til, og det tror jeg at jeg har.
Jeg er glad for at jeg strikke i str. 6 år, selvom det er til ham på 3 (snart 4 år) for den sidder til på den (knap så) lille dreng. Det har muligvis noget at gøre med strikkefasthed, men det skal vi ikke snakke om.


Nede i hjørnet foran sidder et af de små navnemærkater jeg fik lavet til drengene, med dinosaurus, naturligvis.

4 kommentarer:

  1. Hvor er den helt vidunderlig lækker!

    SvarSlet
  2. Det er den, og det bedste er at det synes drengen også, han går faktisk med den. Den kan klart anbefales.

    SvarSlet
  3. Den ser super dejlig ud.det må være en meget stor ros, at hans bror også vil have en....
    Din Smilla ser også skøn ud! Men jeg er ked af at læse om at din farmor er død. Det er hårdt at savne.

    SvarSlet
  4. Det er hårdt at savne, jeg er så småt ved at finde fodfæste igen.
    Det er ros at han vil have en, han har før afvist strik, men nu er den heller ikke færdig endnu, han kan stadig nå det.

    SvarSlet