søndag den 4. marts 2012

Kender I det?

Man tager billeder, man formulere indlæget i hovedet, man får det bare aldrig lavet. Sådan har jeg det med denne trøje (og nogle stykker andre). Den har været færdig længe, niecen fik den i julegave juleaften, jeg fik den færdig en times tid inden vi kørte ud til mine forældre, jeg fik taget billeder og så nåede jeg så ikke længere.




Min søster havde også nævnt at niecen var rigtig glad for de andre benvarmere jeg havde givet hende, så det virkede som et oplagt projekt. De er strikket i rib, 2 ret, 2 vrang, ved farveskift er der strikket 1 retrille (2 p. ret) Benvarmerne blev først færdig her i påsken og afleveret til pigen. Striberne på den "forkerte" led skyldes en trang til at få strikket al garnet op, jeg havde måske en enkelt meter eller halvanden tilbage af den mørke grønne. En meget god løsning, selvom den ikke er videre køn på den ene, men så kan man se det er hjemmelavet.

Både bluse og benvarmere er egen opskrift og opfundet undervejs i forløbet. Det hele strikket i noget restgarn jeg har fået forærende.

Kjærligst Maja

Ingen kommentarer:

Send en kommentar